Jak to funguje
Specializovaný vyhledávač a platforma pro eventové služby v ČR.
Efektivně propojujeme nabídku s poptávkou – zdarma, bez prostředníků, bez provizí a skrytých plateb, vše máte pod kontrolou.
- Jak to funguje pro hledajícího?
- Jak to funguje pro nabízejícího?
Jak to funguje pro hledající
Budu muset za služby platit?
Nikoli. Všechny služby v rámci vyhledávače a portálu jsou zdarma.
Jak vyhledávat nabídky?
Přímo na úvodní stránce zadáváte požadovaný typ akce a preferovanou oblast. V případě že nemáte konkrétní preferenci, můžete nechat políčka prázdná. Zobrazí se vám kompletní nabídka z celé České republiky. Další parametry hledání (např. kapacita, občerstvení, blokace celého objektu, wi-fi, domácí zvířata, možnost stanování) a štítky s detailními požadavky (např. pěkný výhled, bezbariérový přístup, dětské hřiště, ozvučení, zahrada, ..) můžete zadat do filtru ve výsledcích vyhledávání.
Jak vybírat nabídky?
Pokud vás nabídka zaujme a chcete dodavatele poptat okamžitě, stačí kliknout na políčko <nezávazná poptávka>. Pokud si to chcete ještě trochu rozmyslet či vybírat z více nabídek, přidejte nabídku do oblíbených <srdce>, což funguje v podstatě jako nákupní košík známý z e-shopů. K tomuto výběru se můžete následně kdykoli vrátit, zůstane vám uložený i po odhlášení.
Vybrané dodavatele můžete poptat také hromadně, nebo můžete rovnou poptat všechny, kteří splňují dané kritéria (viz hromadná poptávka).
Dodavatele můžete kontaktovat i přímo bez použití standardizovaného formuláře, kontakty si snadno zobrazíte pomocí políčka <Zobrazit kontakty>, v takovém případě se ale připravujete o výhody auditovaných a snadno dohledatelných zpráv (e-messages) Eventina.
K čemu slouží hromadná poptávka?
Chcete-li oslovit více dodavatelů najednou, vytvořte si hromadnou poptávku. Stačí kliknout v sekci "oblíbené" na <vytvořit hromadnou poptávku>. Poptávky budou poslány dle vámi stanovených kritérií nabízejícím jako interní zprávy e-messages. Poptané objekty splňující nastavená kritéria vám odpoví stejným způsobem. Díky tomu se vám budou odpovědi párovat s původní poptávkou, takže si zachováte perfektní přehled o komunikaci s jednotlivými objekty a nic vám neunikne. Tato komunikace je navíc auditovaná, nelze ji zpětně měnit a ochrání Vás před nepříjemnými překvapeními.
K čemu slouží e-messages?
E-messages jsou navrženy tak, aby ve vaší komunikaci s dodavateli plně nahradily e-mail. Hlavní výhoda proti e-mailu je spárování vaší komunikace s jednotlivými nabídkami a poptávkami. Odpadá tedy mnohdy zdlouhavé prohledávání e-mailové historie, a to především v případě hromadných poptávek. Komunikace pomocí e-messages je navíc auditována a nelze ji zpětně měnit, ochrání Vás tak před nepříjemnými překvapeními.
Jak se můžu podílet na rozvoji portálu a jeho služeb?
Máte zajímavý tip na místo, akci, službu nebo si chcete jen tak popovídat? Doporučte nám váš oblíbený objekt <odkaz doporučte nám objekt>, anebo si pusťte prsty na špacír a kontaktujte nás na info@eventino.cz nebo ještě lépe na Facebooku www.facebok.com/eventino.cz/.
Nikdo není dokonalý, což platí i o nás. Podělte se s námi o to, jak se vám s portálem pracuje, co byste chtěli přidat, vylepšit, změnit. Rádi na tom zapracujeme. Je to přeci váš portál.
Co znamenají body na mém účtu? A proč je sbírat?
Vaši aktivitu na portále odměňujeme věrnostními body, které můžete následně směnit za akce, slevy či produkty od našich dodavatelů v sekci "akce a bonusy".
Aktivity a bodový výnos:
1. Rezervace objektu přes Eventino.cz: 100 bodů2. Recenze objektu: 20 bodů3. Doporučení Eventina kamarádovi: 30 bodů4. Doporučení objektu (po potvrzení objektu): 100 bodů
Jak to funguje pro nabízející dodavatele
Budu muset za služby platit?
Ne, proč? :-)
Váš profil na portálu Eventino je zdarma a neplatíte ani žádnou provizi za zprostřekování.
To nemusím platit ani provizi za zprostředování?
Ne, proč? :-)
U nás nejsou žádné skryté poplatky a žádné háčky.
Na čem tedy vyděláváte?
Nabízíme prémiové, placené, služby s měřitelnou přidanou hodnotou pro dodavatele eventových služeb.
Sami si rozhodujete jestli a kdy těchto služeb využijete a můžete také snadno měřit jejich konkrétní přínos pro své podníkání.
Více v sekci ceník.
Jak Eventino zapadá do mého marketingového mixu?
Každý poskytovatel služeb v hotelové, gastro a eventové branži by se měl snažit podpořit přímý booking a přímý vztah s klienty, který mu dává cenovou flexibilitu a chrání marži pro lepší ADR.
K tomu potřebuje nejen dobrý web a návazné obchodní procesy, ale také cesty, které mu pomohou cíleně oslovit potenciální klienty (lead generation).
Eventové služby se samotnému poskytovali velmi špatně marketují, protože jak v přehršli internetu a sociálních sítí efektivně oslovíte zrovna toho jednoho potenciálního zákazníka, který má za úkol naplánovat firemní teambuilding nebo dětskou oslavu? Tradiční mechanizmy jako newslettery a parametry AdWords, SKlik a sociálních sítí do tak velkého detailu nejdou, to je úkol pro Eventino (specializace a segmentace).
Eventino je specializovaný lokální vyhledávač, který efektivní cestou představí váš produkt cílové skupině a pomůže navázat vztah - bez prostředníka, vše máte pod kontrolou.
Kromě efektivní lead generation dále potřebujete podporu místních tématických webů se zpětnými odkazy a podporou na sociálních sítí, které pomohou zvýšit vaši relevanci na konkrétní klíčová slova - to vám pomůže v organických výsledcích vyhledávání na populárních vyhledávačích jako Google, Seznam apod.
Vyšší relevance získaná např. pomocí prémiových služeb Eventina vám dále pomůže snížit náklady na PPC.
Eventino je zdarma, bez provizí a bez háčků - zkuste ho a sami uvidíte, měřitelně :-)
Tvorba profilu
Pro vytvoření bezplatného profilu vaší nabídky na portálu a vyhledávači Eventino se snadno registrujte na https://www.eventino.cz/dodavatele/. Následující formulář vás již provede procesem registrace. Pokud si přejete s čímkoliv pomoci, neváhejte nás kontaktovat na info@eventino.cz.
Pod jedním účtem můžete snadno spravovat více nabídek (objektů), pokud např. máte více hotelů, eventových míst apod.
K registraci vašeho objektu si připravte až 30 kvalitních fotografií a volitelně video (odkaz na YouTube) - čím lepší profil, tím úspěšnější výsledky.
Jak budu dostávat poptávky?
Poptávající budou posílat poptávky prostřednictvím interních zpráv e-messages. Na e-mail vám vždy přijde odkaz s upozorněním a odkazem na novou poptávku, takže opravdu o žádnou poptávku nepřijdete. Na poptávku můžete odpovědět úplně stejným způsobem prostřednictvím interních zpráv. Tímto zůstane zachována historie komunikace jak vám, tak poptávajícím.
Poptávající vás mohou kontaktovat i přímo např. telefonicky, emailem, přes sociální síť apod., pokud z nějakého důvodu nebudou chtít využít náš standardizovaný formulář a e-messages. O těchto leadech budete mít informaci ve svém interním přehledu statistiky na Eventinu.