Restaurant U Kohouta
- Středočeský kraj
- Jesenice
- Zbraslavská 41, 25242
Typy akce:
- Svatba
- Konference
- Párty / oslava / večírek
- Smuteční hostina
- Firemní večírek
- Koncert / umělecké vystoupení
- Marketingová akce
- Meeting
- Seminář / workshop / školení
- Výstava / vernisáž
- Veletrh
- Tiskovka
- Privátní snídaně / oběd / večeře
- Raut
- Rozlučka se svobodou
- Slavnostní oběd / večeře
Atributy:
Kapacita:
- 0 ubytování
- 200 stravování
- 120 sál
Možnost blokace celého objektu.
Parkovací místa:
neuvedeno
%
Nehodnoceno
Popis
V případě zájmu o rezervaci či bližší informace kontaktuje přímo podnik
telefon: +420 241 932 629
email: restaurace@ukohouta.cz
web: www.ukohouta.cz
Zaujal Vás tento podnik? Uložte si ho do oblíbených, ať se nezdržujete příště hledáním.
Máte tip na výborný podnik? Pošlete nám jej na info@eventino.cz
_______________________
Co se týče námi poskytovaných služeb. Zařizujeme rodinné oslavy, svatby a školení. Rádi Vám pomůžeme sestavit menu dle Vašich představ a možností. Zde je pro Vás pár užitečných a prvotních informací, které Vám mohou pomoci s rozhodováním při plánování firemní nebo soukromé akce.
1/ Stávající kapacita restaurace je 70 míst k sezení + 50 míst k sezení v salónku ve druhém patře restaurace, kapacita restaurace pro raut je max. 200 osob (z toho cca 100 míst k sezení)
2/ Pronájem salónku, případně celé restaurace se účtuje dle náročnosti pořádané akce. Standartní pronájem salónku začíná na 1500,- za akci.
3/ Složení rautu, případně slavnostního menu je po dohodě se zákazníkem sestaveno dle jeho představ.
4/ Z technického vybavení disponujeme promítacím plátnem, WI-FI, audio technikou.
telefon: +420 241 932 629
email: restaurace@ukohouta.cz
web: www.ukohouta.cz
Zaujal Vás tento podnik? Uložte si ho do oblíbených, ať se nezdržujete příště hledáním.
Máte tip na výborný podnik? Pošlete nám jej na info@eventino.cz
_______________________
Co se týče námi poskytovaných služeb. Zařizujeme rodinné oslavy, svatby a školení. Rádi Vám pomůžeme sestavit menu dle Vašich představ a možností. Zde je pro Vás pár užitečných a prvotních informací, které Vám mohou pomoci s rozhodováním při plánování firemní nebo soukromé akce.
1/ Stávající kapacita restaurace je 70 míst k sezení + 50 míst k sezení v salónku ve druhém patře restaurace, kapacita restaurace pro raut je max. 200 osob (z toho cca 100 míst k sezení)
2/ Pronájem salónku, případně celé restaurace se účtuje dle náročnosti pořádané akce. Standartní pronájem salónku začíná na 1500,- za akci.
3/ Složení rautu, případně slavnostního menu je po dohodě se zákazníkem sestaveno dle jeho představ.
4/ Z technického vybavení disponujeme promítacím plátnem, WI-FI, audio technikou.
Otevírací doba
nevyplněno